Kategoria: Nawigacja GPS »
nomad p5210 - video i kompresja
Od 1 do 3 z 3
Alojzy
Member
Utworzony: 2010.03.14 00:13
Witam, jestem posiadaczem nomada p5210 ... nie narzekam, ...
Mój problem polega na tym że totalnie nie znam się na kompresji video i właśnie w tym temacie potrzebuje pomocy ...
Fajnie by było gdyby ktoś pomógł mi zdobyć następujące programiki do tej zabawki ..
1. Jakiś dobry programik odtwarzający video w odpowiedniej rozdzielczości dla tego nomada.
2. Jakiś konwerter audio-video którym będę mógł z poziomu peceta skonwertować filmiki do jak najlepszej jakości, którą ten nomad potrafi płynnie odtwarzać.
Zależy mi żeby umiał koncertować także pliki .flv
Mój problem polega na tym że totalnie nie znam się na kompresji video i właśnie w tym temacie potrzebuje pomocy ...
Fajnie by było gdyby ktoś pomógł mi zdobyć następujące programiki do tej zabawki ..
1. Jakiś dobry programik odtwarzający video w odpowiedniej rozdzielczości dla tego nomada.
2. Jakiś konwerter audio-video którym będę mógł z poziomu peceta skonwertować filmiki do jak najlepszej jakości, którą ten nomad potrafi płynnie odtwarzać.
Zależy mi żeby umiał koncertować także pliki .flv
Krytyk_RoHS
Member
Utworzony: 2010.03.18 16:05
Kurcze po reinstalacji systemu straciłem fajny program - podpytaj marekmc - on coś fajnego miał do konwertowania filmów.
Yogi
Member
Utworzony: 2010.03.20 23:57