Kategoria: Nawigacja GPS »
Pentagram gt 5220 odblokowanie
Od 1 do 10 z 10
lukasz983
Member
Utworzony: 2010.03.21 21:15
Witam mam zamiar kupic navi Pentagram gt 5220 z mapa europy. Kupuje nawigacje z marketu (nie pytajcie dlaczego) jaka tam bd mapa??? i czy jest możliwość odblokowania tej nawigacji??? bedzie używana po polsce + 2 razy w roku po niemczech
marekamc
Member
Utworzony: 2010.03.21 21:42
Ta nawigacja jeżeli będzie z programem nawigacyjnym to tylko z AutoMapą. Nawigacja jest odblokowana. Za wyjątkiem pełnego dostępu do pulpitu. Nie jest to zresztą tak bardzo niezbędne. Mapy możesz wgrac jakie tylko chcesz.
marekamc
Member
Utworzony: 2010.03.22 20:18
Zacznę chyba od Pentagrama pobierać prowizję od ilości sprzedanych urządzeń ;)
lukasz983
Member
Utworzony: 2010.03.22 20:22
heheh jak będę miał problemy po kupnie navi to napewno sie zgłosze do ciebie bo jestem zielony jeśli chodzi o nawigacje...
lukasz983
Member
Utworzony: 2010.03.27 22:22 Zmieniony: 2010.04.06 16:02
Kupiłem pentagrama 5220 bez mapy... chce mieć mape europy(chodzi mi o Polskie i Niemcy) karta juz dokupiona i teraz pytanie jak ściagnać pirata z kodem itd z neta? lub czy ta mapa bedzie mi chodzila na mojej nawigacji http://www.allegro.pl/item965200890_auto_mapa_europa_polska_xl_najtaniej.html
[Acmon] Odsyłam do lektury regulaminu.
[Acmon] Odsyłam do lektury regulaminu.
Alojzy
Member
Utworzony: 2010.03.27 22:52
no ja mam nadzieje ze nikt ci nie pomoże instalować pirata, stać cie na samochód, stać cie nawigacje, stać cie nawet na wycieczki do niemiec a nie stać cie na oryginalny program
ja osobiście nie wiem czy automape da się zainstalować na gt5220... powinno się dać, ale to już musi ci wytłumaczyć ktoś inny