Kategoria: Sieci i komunikacja »
Problem z neostradą 1024 kb/s na Cerberus P 6331-62
Od 1 do 8 z 8
ponczo94
Member
Utworzony: 2010.07.22 21:54
Witam serdecznie posiadam Cerberus P 6331-62 i neostrade 1024 i problem jest tego typu, że wszystko jest dobrze popodłączane i internet nie chce mi dzialac nie jestem informatykiem ale doszedłem do etapu, gdzie występuje błąd treści
"Fail!!
WAN port setting is not successful, you can do this procedure again."
Co mam dalej robić i czy zawsze router ma być włączony ??? Pozdrawiam i proszę o pomoc !!! Ponczo94
"Fail!!
WAN port setting is not successful, you can do this procedure again."
Co mam dalej robić i czy zawsze router ma być włączony ??? Pozdrawiam i proszę o pomoc !!! Ponczo94
_danny_
Member
Utworzony: 2010.07.22 23:42
Wrzuć CD od routera do napędu. wprowadź dane providera/usługi i podstawy w zakładkach www konfiguracji routera. Tak musi być włączony:)
ponczo94
Member
Utworzony: 2010.07.23 00:07
A gdzie mam te dane uslugi a czy moglbyś krok po kroku bo malo obeznany jestem
KG23
Member
Utworzony: 2010.07.23 09:16 Zmieniony: 2010.07.23 09:30
Wysłany przez: ponczo94Co mam dalej robić i czy zawsze router ma być włączony ??? Pozdrawiam i proszę o pomoc !!! Ponczo94
Ten komunikat to chyba nie daje ci router? Jak próbujesz się połączyć.
Jeśli instrukcja nie kłamie to w tym miejscu.
Urzadzenie TPsy odłączasz a w tej zakładce w sumie podajesz PPPoA, vc Mux (lub PPPoE LLC), hasło i username a i 0/35 zostaje. Tyle
ponczo94
Member
Utworzony: 2010.07.23 11:37
Ok dzięki to już zrobiłem i co musze zrobić jeżeli neta mam już na routerze na 1 komputerze kablem też jest pociągniety do 2 a tam nie ma neta ???
KG23
Member
Utworzony: 2010.07.26 14:30
Najpierw sprawdź jakie adres IP/maskę podsieci/bramę dostaje ta niedziałająca karta.
balibali
Member
Utworzony: 2010.07.30 17:15