Kategoria: Sieci i komunikacja »

mam problem bo jestem zielony

Utworzony: 2010.08.09 23:35

Zakupiłem ruter pentagram cerberus p 6331-4A. Mam laptopa i kompóter stacjionarny. Korzystam z neostrady i niewiem jak zrobić żeby mój laptop odbierał neta besprzewodowo, a kompóter przez kabel. wytłumaczcie krok po kroku co robisz proszę. mam windowsa 7 z góry dzięki

Utworzony: 2010.08.10 11:22

Trochę odwaliłem za ciebie robotę i poszukałem - ustawienia masz identyczne jak dla tych.

1. Logujesz się na router - w instrukcji masz podane co i jak
2. Wchodzisz w tą zakładkę Internet (w przeglądarce, po zalogowaniu się na router)
3. Sprawdzasz czy masz dobre parametry Encapsulation PPPoA vc Mux, VPI = 0, VCI = 35, podajesz username i password (to dostałeś od Neostrady). Nic więcej nie zmieniasz i zapisujesz internet będzie działać.

Jak dioda ADSL miga to zmieniasz ADSL mode na G.DMT - wyszukaj w instrukcji gdzie to masz w ustawieniach router.

Zostaje ci zabezpieczenie WiFi w zakładce Internet - LAN (tez postępuj tak jak w instrukcji napisali).

http://forum.pentagram.pl/discussion/1616/1/konfiguracja-routera-p63314a/

http://forum.pentagram.pl/discussion/1578/jak-skonfigurowac-cerberus-p63314a-do-neostardy/#Item_0

http://forum.pentagram.pl/discussion/1515/cerberus-p63314a-gdzie-jest-quick-start/#Item_0

http://forum.pentagram.pl/discussion/104/cerberus-p-631107a-neostrada-tele2/#Item_0

Utworzony: 2010.08.10 11:31

MAM SIĘ ZALOGOWAĆ NA ROUTER W lapotopie?

Utworzony: 2010.08.10 11:43

w laptopie albo na kompie, to bez znczenia

Utworzony: 2010.08.10 11:51

Powiedz jak mam się zalogować jak ja internetu nie mam :/

Utworzony: 2010.08.10 11:55

a masz podłączony dobrze router? Jak tak to wpisz w przeglądarce 192.168.1.100
Potem wpisz login: admin i hasło: pentagram

Utworzony: 2010.08.10 12:00

kk spróbuje

Utworzony: 2010.08.10 12:22