Kategoria: Produkty archiwalne »
Photon 634
Od 1 do 8 z 8
maglisa
Member
Utworzony: 2009.05.04 20:52 Zmieniony: 2009.05.04 21:11
Photon 634 nie "widzi" kart 1GB. Widzi firmowa 128MB, oraz kingston 512 MB.
Dlaczego tak jest? Co zrobić, żeby "widział" karty większe niż 512 MB?
Dlaczego tak jest? Co zrobić, żeby "widział" karty większe niż 512 MB?
balibali
Member
Utworzony: 2009.05.05 11:15
Z tego co pamiętam to specyfikacja tego urządzenia mówiła o kartach, o pojemności do 512MB, ja mam u siebie 1GB MicroSD z adapterem i u mnie działa. Jak sprawdzę jaki to dokładnie model karty to ci podam. Prawdopodobnie jest to zależne od kontrolera, który obsługuje czytnik kart w aparacie.
maglisa
Member
Utworzony: 2009.05.18 21:17
Szkoda, że forma Pentagram nie zadbała o swoich klientów, którzy - okazuje się - mają sprzęt nie spełniający obecnie obowiązujących standardów. Nie znam się na tym, ale czy nie wystarczyłby nowy soft w aparacie, żeby można było korzystać z kart SD większych niż 512 MB? Pomija najistotniejszy powód, dla którego chcę móc korzystać z większych kart, jakim jest jej pojemność , kupienie takiej karty teraz graniczy z cudem - sprzedawcy są zdziwieni, ze pytam o taką.
Przyznam, ze jestem zawiedziona polityka firmy. Czyżbym popełniła błąd kupując aparat marki Pentagram, który nie ma aktualizowanego softu, bo firma przestała rozwijać tę gałąź swoich produktów?
Przyznam, ze jestem zawiedziona polityka firmy. Czyżbym popełniła błąd kupując aparat marki Pentagram, który nie ma aktualizowanego softu, bo firma przestała rozwijać tę gałąź swoich produktów?
polko
Member
Utworzony: 2009.05.19 11:02
Z tego co mi się zdaje to oni od dawna nie produkują tych urządzeń a sprzęt zazwyczaj dostosowywany jest do obecnie panujących wielkości na rynku. To tak jak z telefonami czy czytnikami kart w starszych notebookach np. nie czytają SDHC. Możesz zadzwonić na serwis może mają jakieś rozwiązanie, ale raczej wątpię.
maglisa
Member
Utworzony: 2009.05.19 11:46