Kategoria: Nawigacja GPS »
Problemy z uruchomieniem i brak pamięci na am i igo
Od 1 do 7 z 7
menffis
Member
Utworzony: 2011.06.03 09:30 Zmieniony: 2011.06.03 11:22
Witam problem się zaczoł zaraz po kupnie mojego nomad evo 4,3, a mianowici problem tkwił z uruchomieniem nawi i strasznym zamulaniem. Doszłem do tego że po całkowitym rozładowaniu baterii i podłączeniu na ładowarkę nawi się uruchamia. No ale problem się powtarzał gdzie jestem zawodowym kierowcą i nie moge se pozwolić na takie coś. Po jakimś czsie dowiedziałem się o pachu , problem z włączeniem ustąpił, ale za to strasznie mi się muli i wywala błędy pamieci . Na am wywala mi brak pamięci i wyrzuca z program a na igo nie chodzi płynnie i wywala mi błąd pamięci i zwiecha. Pawiłem się suwakiem ale to nic nie daje. Co mam z tym zrobić?
maly
Member
Utworzony: 2011.07.18 07:50
Nomad P 5210 **I49**. Mam podobny problem. Po aktualizacji softu w navi, na am 6.6 przy ustalaniu dłuższej trasy (Chorwacja) wyskakuje błąd pamięci, natomiast w am 6.8 to nawet w Polsce wyskakuje iż mam mało pamięci i że mam zamknąć zbędne programy (oczywiście nic nie jest otwarte). Napiszcie co można zrobić ?
maly
Member
Utworzony: 2011.07.21 12:33
Zauważyłem że po aktualizacji softu jest zżarte więcej pamięci RAM i do dyspozycji AM mam tylko 11MB chyba musiałbym wgrać starszy soft ale go nie mam. Może ktoś coś poradzić? uszczuplić windowsa albo podać link do starszego softu?
kendzior64
Member
Utworzony: 2011.08.13 11:06
Witam maly nie wiem skad masz takie problemy z AM i igo.Ja uzywam obu i nie mam zadnych problemow nawet na najnowszej AM.A tez akutaulizowalem soft. Moze na poczatek sprobuj zainstalowac tylko niezbedne Ci mapy w AM i ograniczyc liczbe POI.
Co do zamulania przy uruchamianiu - owszem tez mam ten problem i jest strasznie irytujacy
Co do zamulania przy uruchamianiu - owszem tez mam ten problem i jest strasznie irytujacy
maly
Member
Utworzony: 2011.08.19 06:44 Zmieniony: 2011.08.19 06:46