Kategoria: Sieci i komunikacja »
Pentagram P6361 + neostrada + komputer z którego chciałbym udostępnić internet routerowi - HELP
Od 1 do 8 z 8
effendi360
Member
Utworzony: 2011.09.02 22:08
Witam;
Jest tak. Mam laptopa do którego podłączony jest modem USB z neostrady.
Teraz, chciałbym tym RJ45 udostępnić internet do routera a dalej z niego na inne komputery kablami lub przez WIFI. Pomóżcie bo ja już straciłem nadzieję, że to zadziała.
Jestem totalnie zielony w takich konfiguracjach.
Jest tak. Mam laptopa do którego podłączony jest modem USB z neostrady.
Teraz, chciałbym tym RJ45 udostępnić internet do routera a dalej z niego na inne komputery kablami lub przez WIFI. Pomóżcie bo ja już straciłem nadzieję, że to zadziała.
Jestem totalnie zielony w takich konfiguracjach.
FellAngel
Member
Utworzony: 2011.09.03 14:24 Zmieniony: 2011.09.03 14:27
Kabel RJ45 do WAN routera i router musisz ustawić na tryb bridge (ewentualnie Dynamic IP). Najlepiej najpierw zresetuj całkiem router, a potem ustaw to co napisałem. Internet sprawdź najpierw będąc podłączonym do routera przez kabel.
effendi360
Member
Utworzony: 2011.09.03 14:38
Ok dzięki. Ja ustawiłem dynamic IP i zmieniłem ip routera na 192.168.1.1 a było wcześniej 192.168.0.1.
Teraz net hula, wifi też. Wszystko git tylko jeszcze komputery grupy roboczej się nie widzą :/
Użyłem Hamachi ale to trochę na około droga.
Jak zrobić żeby te komy się widziały ?
Teraz net hula, wifi też. Wszystko git tylko jeszcze komputery grupy roboczej się nie widzą :/
Użyłem Hamachi ale to trochę na około droga.
Jak zrobić żeby te komy się widziały ?
hubert1112
Member
Utworzony: 2011.09.03 14:43
a co masz z neostrady, jaki sprzet...ten ruter da sie podłaczyć pod ADSL, bo ja go mmam i też go nie mogępodłaczyc tzn. internet nie chce mnie wpuścić z moimi hasłami dostepu?
effendi360
Member
Utworzony: 2011.09.03 15:30