Kategoria: Sieci i komunikacja »
Problem z konfiguracja Pentagram Cerberus P 6341 NEOSTRADA - help me!
Od 1 do 10 z 10
krajak
Member
Utworzony: 2011.09.09 21:51
Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o routery. Pierwszy router kupiłem 8 lat temu, który konfigurował mi znajomy. Postanowiłem teraz zadziałać sam, ale niestety kompletna porażka. W internecie nigdzie nie jest opisane jak skonfigurować ten model routera.
Proszę o pomoc jak skonfigurować ten router -> najlepiej krok po kroku. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Proszę o pomoc jak skonfigurować ten router -> najlepiej krok po kroku. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
FellAngel
Member
Utworzony: 2011.09.10 12:12 Zmieniony: 2011.09.10 12:14
Podłącz się przez kabel do routera i skonfiguruj tak jak poniżej (Większość ustawień jest w zakładce WAN, możesz szukać w instrukcji szukając nazw opcji, a to jak wejść do routera też masz napisane w instrukcji):
Virtual Circuit PVC0
VPI = 0
VCI = 35
ISP PPPoA/PPPoE
Encapsulation = PPPoA VC-Mux (ewentualnie próbuj z LLC jak nie pójdzie)
Half-Bridge = Deactivated
Connection = Always On
TCP MSS = domyślnie
Get IP Adress = Dynamic
TCP MTU = domyślnie
Dynamic Route = RIP1
Direction = Both
Multicast = Disabled
NAT = enable
ADSL Mode: G.DMT (przy prędkości do 6 Mb), ADSL 2+ (przy prędkości powyżej 6 Mb)
ADSL Type: ANNEX A
Virtual Circuit PVC0
VPI = 0
VCI = 35
ISP PPPoA/PPPoE
Encapsulation = PPPoA VC-Mux (ewentualnie próbuj z LLC jak nie pójdzie)
Half-Bridge = Deactivated
Connection = Always On
TCP MSS = domyślnie
Get IP Adress = Dynamic
TCP MTU = domyślnie
Dynamic Route = RIP1
Direction = Both
Multicast = Disabled
NAT = enable
ADSL Mode: G.DMT (przy prędkości do 6 Mb), ADSL 2+ (przy prędkości powyżej 6 Mb)
ADSL Type: ANNEX A
krajak
Member
Utworzony: 2011.09.11 21:08
niestety, nie mogę znaleźć tych parametrów o których piszesz (udało mi się tylko niektóre znaleźć). możesz napisać dokładnie gdzie znajdę te funkcje? (w instrukcji też ich nie ma)
kosami
Member
Utworzony: 2011.09.12 09:19