Kategoria: Sieci i komunikacja »

Cerberus P 6331-42 - brak dostępu do panelu konfiguracyjnego

Utworzony: 2011.11.29 21:21

Witam

Mam problem z ww routerem. W temacie sieci nie jestem zielony, jednak taki przypadek przytrafił mi się pierwszy raz.

Mam sieć podzieloną na 4 komputery: 3 z nich łączą się z routerem bezprzewodowo, jeden kabelkiem. Z żadnego natomiast nie ma dostępu do panelu konfiguracyjnego routera. Po wpisaniu adresu 192.168.1.100 wyskakuje błąd strony. Sprawdziłem na wszystkich komputerach. Ze strony pomocy technicznej pobrałem małą aplikacje do wykrywania routera - nie wykrywa go. Nie ma możliwości aby ktoś włamał się na router i zmienił jego adres - sam wszystko konfigurowałem, sam zabezpieczałem, wszystkie klucze zabezpieczające są OK, a dodatkowo na wszystkich komputerach internet jest.

Czy można naprawić ten problem bez konieczności resetowania do ustawień fabrycznych? Wolałbym tego nie robić ponieważ będę miał problem ze skonfigurowaniem modemu ADSL w routerze

Utworzony: 2011.11.30 11:30

Wchodzisz z komputera dokładnie na ten adres który jest podawany w TCP/IP w bramie?

Sprawdź w konsoli - start - uruchom - cmd - ipconfig /all i przy karcie sieciowej będziesz miała gateway lub brama i zobacz czy to jest ten adres na który wchodzisz na router.

Utworzony: 2011.11.30 20:27

tak, wchodzę dokładnie na ten adres: brama domyślna. W niektórych routerach jest możliwośc wyłączenia dostępu do panelu konfiguracyjnego przez wi-fi dlatego próbowałem z dwóch różnych komputerów podłączyć się kablem ale to również nic nie daje. To jakaś awaria routera?

Utworzony: 2011.12.01 09:58