Kategoria: Sieci i komunikacja »

Pentagram P 6342 - Panowie prośba o pomoc

Utworzony: 2011.12.05 14:56

Witam serdecznie.
Od wczoraj walczę z moim cerberusem. Zakupiłem router (posiadam neta z vectry) połączyłem go do modemu tak jak powinno być (przynajmniej tak mi się wydaje) (win7) no i zacząłem działać według książeczki.

Sprawdziłem połączenie w stanie sieci potem przeszedłem do ustawień zaawansowanych.
Ani razu nie udało mi się połączyć routera z modemem

Panowie co ja robię źle - IP DNSów żadnych nie wpisuje bo to przecie z automatu MAC daje bez klonowania nie działa daje klonuj nie działa. Jak ta sytuacja potrwa do końca dnia dzisiejszego to mi żoną głowę urwie Błagam Was o pomoc

Utworzony: 2011.12.05 15:23

Wpinasz kabel od WAN do tego portu LAN, na którym ustawiłeś, żeby był WAN. Dla WAN przypisujesz jeden z portów LAN może w tym problem.

Utworzony: 2011.12.05 16:00

o rany ja to jestem zielony całkiem - kabel z modemu sieciowy wychodzi tylko jednym wyjściem i jego wpiąłem do portu nr 1 w pentagramie przez kartę sieciową widzę pentagrama daję łączenie jest połączenie

Wchodzę w przeglądarkę wpisuje 192... potem admin pentagram
http://www.imagebam.com/image/6b6e06162925613

Tutaj daje ustawienia zaawansowane (jak rozumiem protokoły pppoe w ogóle mnie nie dotyczą) więc dalej w ustawieniach zaawansowanych zmieniam conection mode z DSL na Ethernet (tak pisze w instrukcji)
Potem mam przejść do zakładki WAN service - gdzie w ETH interface wybieram Default Mode
http://www.imagebam.com/image/601890162925617