Kategoria: Sieci i komunikacja »
Problem z logowaniem do ustawień konfiguracji P 6342
Od 1 do 5 z 5
patrykg19
Member
Utworzony: 2011.12.24 15:33 Zmieniony: 2011.12.25 21:30
Witam
Kupiłem wczoraj router Pentagram P 6342 i chciałem przystąpić do instalacji w moim mieszkaniu, ale pojawił się problem, gdyż wpisuję w przeglądarce http://192.168.1.100 wpisuję nazwę urzytkownika "admin" hasło "pentagram" i wyskakuje mi okno i mały napis w narożniku "404 - File Not Found"
Próbowałem już wpisywać z 20 razy i ciągle to samo, nie przechodzi do strony konfihuracji routera, tylko wyskakuje ten błąd ;/ Resetowałem router i też to nie pomogło.
Proszę o pomoc, bo nie wiem w czym leży wina. Router zakupiony w Media Markt.
Dodam jeszcze że nie znam się na routerach i nie wiem co ten błąd oznacza i co zrobić żeby to działało poprawnie, dlatego pisze do was :)
Mam nadzieję że ktoś pomoże
pozdrawiam
patrykg19404 - File Not Found
Kupiłem wczoraj router Pentagram P 6342 i chciałem przystąpić do instalacji w moim mieszkaniu, ale pojawił się problem, gdyż wpisuję w przeglądarce http://192.168.1.100 wpisuję nazwę urzytkownika "admin" hasło "pentagram" i wyskakuje mi okno i mały napis w narożniku "404 - File Not Found"
Próbowałem już wpisywać z 20 razy i ciągle to samo, nie przechodzi do strony konfihuracji routera, tylko wyskakuje ten błąd ;/ Resetowałem router i też to nie pomogło.
Proszę o pomoc, bo nie wiem w czym leży wina. Router zakupiony w Media Markt.
Dodam jeszcze że nie znam się na routerach i nie wiem co ten błąd oznacza i co zrobić żeby to działało poprawnie, dlatego pisze do was :)
Mam nadzieję że ktoś pomoże
pozdrawiam
patrykg19404 - File Not Found
karol66
Member
Utworzony: 2011.12.26 14:00
Witaj
404 - File Not Found jak sama nazwa wskazuje, plik nie został odnaleziony.
Możliwe, że soft nie został dograny do końca, ale nie koniecznie.
Konfigurujesz go na kablu LAN? czy próbujesz przez Wifi?