Kategoria: Sieci i komunikacja »
Problem z Cerberus WiFi 802.11g Lite. Wan co chwilę przerywa.
Od 1 do 16 z 16
fraunos
Member
Utworzony: 2009.07.24 23:13 Zmieniony: 2009.07.24 23:30
Zwracam się do Was z tym problemem. Nie mam pojęcia co może to powodować, jestem totalnie zielony w tych kwestiach. Korzystam z modemu Cerberus WiFi 802.11g Lite, w sieci są 3 komputery, 2 stacjonarne na kablach i 1 laptop na WiFi. Od jakiegoś czasu zaczął brzęczeć i, że tak się wyrażę, nie może sobie poradzić z komputerami w sieci, tj. by był zbyt obciążony. Wytrzymuje tylko gdy jest podłączony maksymalnie 1 stacjonarny, i laptop. Gdy podłączy się już drugi komputer WAN zaczyna wariować i przerywa średnio co 2-3 sekundy, przerywając połączenie lokalne na stacjonarnych, na laptopie bardzo spada prędkość, ale da się korzystać z internetu. Pomocy :)
fraunos
Member
Utworzony: 2009.07.24 23:18 Zmieniony: 2009.07.24 23:22
Nie jestem pewien czy podałem dobrą nazwę routera. Ale to chyba ten, przynajmniej pasuje z wyglądu
http://www.mmv.pl/produkty_new/szczegoly.php?id_grupy=10&grupa=pentagram_wlan_routery&id_produktu=18
http://www.mmv.pl/produkty_new/szczegoly.php?id_grupy=10&grupa=pentagram_wlan_routery&id_produktu=18
bednarz
Member
Utworzony: 2009.07.25 12:47 Zmieniony: 2009.07.25 12:48
Podłączam się do prośby. Mam ten sam router (Cerberus 6381-0) i od jakiegoś czasu mam tak, że wifi wyłącza się co chwilę (gaśnie dioda na routerze), a gdy nawet uda mi się połączyć to nie ma internetu. Problem pojawił się po wgraniu najnowszego firmware. Czy posiada ktoś starszy firmware? Niestety w pomocy technicznej powiedziano mi, że oni już nie mają starszych firmware (jakoś nie chcę mi się wierzyć). Podejrzewam, że jest jakiś problem z szyfrowaniem, gdyż bez szyfrowania działa ok, albo mi się wydaję. Ma ktoś jakiś pomysł?
EDIT: Zauważyłem też, że router bardzo się grzeje ostatnio...
EDIT: Zauważyłem też, że router bardzo się grzeje ostatnio...
fraunos
Member
Utworzony: 2009.07.25 16:18